Materiały na Wielki Post

Wielki Post I                       Wielki Post II                       Wielki Post III                       Kazania Pasyjne                      
Rekolekcje Wielkopostne                       Drogi Krzyżowe                       Rekolekcje Wielkopostne

15 lutego 2007

miłe znaleziska ...

Na serwisie Media Café Polska znalazłem taki ciekawy (dla mnie) wpis z piątku, 19 stycznia, 2007

"Anonymous said...
Powiem więcej wielu ludzi woli czytać profesjonalne artykuły. Oczywiście w każdej gazecie czyta się miło felietony. To jest zawsze miły akcent, ale gazeta bez wkładu a z samymi felietonami daleko by nie zajechała :)

P.S. Polecam www.kazikq.alleluja.pl niby amator, ale ciekawie pisze"

Oraz drugi z tego samego dnia na: http://tebe.blox

"Aż dziw bierze. Ja np. czytam różne blogi, ale raczej przypadkowo, choć czasem mam cug ;) i czytam więcej Generalnie czytam religijne jak właśnie www.kazikq.alleluja.pl (nie jestem jej autorem, ale uważam, że jest świetny)”

Gość: Zorro11,5, akm225.neoplus.adsl.tpnet.pl
2007/01/19 21:57:23

Rzeczywiście jestem amatorem :-), ale to miłe że strona jest doceniana jako ciekawa :-)