15 lutego 2007

miłe znaleziska ...

Na serwisie Media Café Polska znalazłem taki ciekawy (dla mnie) wpis z piątku, 19 stycznia, 2007

"Anonymous said...
Powiem więcej wielu ludzi woli czytać profesjonalne artykuły. Oczywiście w każdej gazecie czyta się miło felietony. To jest zawsze miły akcent, ale gazeta bez wkładu a z samymi felietonami daleko by nie zajechała :)

P.S. Polecam www.kazikq.alleluja.pl niby amator, ale ciekawie pisze"

Oraz drugi z tego samego dnia na: http://tebe.blox

"Aż dziw bierze. Ja np. czytam różne blogi, ale raczej przypadkowo, choć czasem mam cug ;) i czytam więcej Generalnie czytam religijne jak właśnie www.kazikq.alleluja.pl (nie jestem jej autorem, ale uważam, że jest świetny)”

Gość: Zorro11,5, akm225.neoplus.adsl.tpnet.pl
2007/01/19 21:57:23

Rzeczywiście jestem amatorem :-), ale to miłe że strona jest doceniana jako ciekawa :-)